PracaGrupypl.praca.dyskusjeLojalka a umowa zlecenie › Re: Lojalka a umowa zlecenie
  • Data: 2005-07-13 17:35:08
    Temat: Re: Lojalka a umowa zlecenie
    Od: PZ <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin 'Pyton' Dressler napisał(a):

    > Witam.
    > Sam pracowalem kiedys w takiej agencji i rzeczywiscie znajdowala sie tam
    > klauzula o niepodejmowaniu pracy u konkurencji i w firmie w ktorej
    > pracowalem. Zagrozone bylo to kara finansowa nakladana na osobe ktora
    > zlamala ten punkt umowy. Wiem, ze bylo to przestrzegane, bo kilka osob
    > przeszlo do konkurencji bez zachowania okresu karencji i sprawy tych osob
    > nawet znajdowaly final w sadzie.
    > pozdrawiam
    > pyton

    Mnie wydaje sie, ze w przypadku umow cywilnoprawnych ciezko bedzie
    udowodnic szkode* w przypadku gdy nie ma kary umownej (tak sie domyslam
    z postow wyzej w tym watku).
    Gorzej jak jest kara umowna i w miare jasno okreslona 'konkurencja' to
    raczej trzeba siedziec w domciu.

    PZ

    *Fakt udowodnienia utraconych korzysci nie swiadczy o szkodzie.