PracaGrupypl.praca.dyskusjeLogistyk, logistyka - warto? › Re: Logistyk, logistyka - warto?
    From: "nornik" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Logistyk, logistyka - warto?
    Date: Thu, 26 Apr 2007 22:01:37 +0200

    > jakie kwoty (netto) są oferowane w dolnośląskim za "młodzika" w logistyce
    > posiadającego tylko papierek (podyplomówka przypuśćmy)

    roznie od 1000 netto, do 1500 dla swierzaka

    > czy analityk finansowy może zaczynać drogę zawodową nie znając się na
    > ekonomii? przebliż mi ten fach jak możesz i masz o nim jakąś wiedzę..

    ja pisalem o analityku biznesowym, a to zupelnie inne stanowisko od
    analityka finansowego

    > czy w swojej pracy zawodowej (logistyk) wykorzystujesz raporotwanie z
    użyciem
    > SQLa, jak zaawansowany jest to stopień SQLa?

    we wczesniejszej pracy tak uzywalem sql, dosyc zaawansowanego, a jeszcze
    wczesniej to troche meczylem Oracla Reporting-a
    teraz nie robie tego bo nie mam czasu ...

    > wąska (węższa) specjalizacja... miałem na mysli własnie logistyka jako
    > takiego, a nie dość popularnego obecnie informatyka jako takiego (chociaż,
    czy
    > jeszcze są dziś potrzebni informatycy... a nie programiści, bazodanowcy,
    > sieciowcy,sprzętowcy, etc.

    Cala logistyka dzieli sie m.in. na to co napisalem wyzej, a w logistyce
    specjalizujesz sie na poszczegole dzialki.

    > na co (poza doświadczeniem zawodowym w tej branży) w głównej mierze należy
    > zwrócić uwagę aplikując na stanowisko logistyka, czego najbardziej (jakich
    > umiejętności, doświadczeń, cech osobowości) oczekuja pracodawcy szukający
    > nowych pracowników - szukam elementów, które powinienem ew. uwydatnieć w
    swoim
    > CV, LM

    umiejestnosc rozwiazywania problemow, analiza sytuacji, czesto jezyk,
    bardzo wazne to samodzielnosc, umiejetnosc oceny sytuacji
    np. ze sam wychodziles z jakas inicjatywa aby rozwiazac problem, ktory
    wszyscy omijali itd.

    ok, pozdr
    nornik