PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny › Re: List motywacyjny
    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: List motywacyjny
    Date: Wed, 12 May 2010 09:46:02 +0200

    news:hsdjgu$caj$1@news.onet.pl...

    > To tyle tekstu z jednego ogłoszenia. Dziękuję Bogu, że mało kto zamieszcza
    > takie ogłoszenia, przeglądanie ogłoszeń trwałoby wówczas 10 razy dłużej.

    jeszcze się taki nie urodził któryby każdemu dogodził :)
    jeden ma dość sztampy z wylistowanym zakresem obowiązków i wymganiami, drugi
    ją woli bo szybciej znajdzie konkrety.
    Powiem tylko tyle, że wtedy tj w latach 2006-2007 gdy mówiło się o rynku
    pracy jako "rynku pracownika" sztampowe ogłoszenia nie zadziałały. Nikt się
    nie zgłaszał. Ogłoszenia które przytoczyłem zadziałały jak najbardziej
    przynosząc firmie wartościowych ludzi którzy nadal tam są. Były jeszcze
    odobnej treści ogłoszenia dla handlowców ale one szły na portale branżowe a
    nie do usenetu też zresztą przynosząc oczekiwane efekty.
    A czepianie się szczegółów tła prawnego jakichś pojedynczych punktów jest w
    ogóle bez sensu - jakie to ma znaczenie w przypadku tych ogłoszeń ? Szkoda
    czasu by konsultować ogłoszenia o pracy z radcą prawnym. To typowy sztampowy
    dupochron a gdyby ktoś nadesłał ogłoszenie bez klauzuli o zgodzie na
    przetwarzanie danych i tak byłoby to zgłoszenie wzięte pod uwagę w aspekcie
    merytorycznym. Prawo jest niestety dla prawników i w tak banalnych aspektach
    nie warto z tego robić zagadnienia.
    --
    Jackare