PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny › Re: List motywacyjny
  • Data: 2010-05-12 16:18:45
    Temat: Re: List motywacyjny
    Od: "Andrzej Ekiert" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-05-2010 o 22:23:15 WOJSAL <w...@n...pl> napisał(a):

    > Ze niby dlaczego w tej firmie chce pracowac? A szukam przykladowo nowej
    > pracy, bo mam nadzieje na lepsze pieniadze, na lepsza atmosfere
    > pracy, na wieksza satysfakcje z wykonywanej pracy. A moze dlatego, ze
    > bede mial blizej do pracy.

    To czemu nie miałbyś tego po prostu napisać? Możesz założyć, że jeśli to
    zostanie źle odebrane, to i tak nie chciałbyś tam pracować. A skoro
    uważasz, że nikt LM nie czyta, to tym bardziej możesz to napisać ;-)

    > Tylko ze z tresci ogloszenia, ze strony firmy nie wiadomo
    > czy bede mial lepiej czy gorzej.
    > A na stronie internetowej takiej firmy jest takie samo bla-bla-bla
    > jak na stronach innych firm.

    Jeśli nie wiesz, ale firma mimo sztampowości ogłoszenia wciąż wydaje Ci
    się dawać nadzieję bycia tym, czego szukasz, to tym bardziej napisz w LM
    czego oczekujesz. Co najwyżej ci, którzy prowadzą obóz pracy a nie firmę,
    odsieją Cię na wejściu, za co powinieneś im być wdzięczny.

    > A nie mogloby byc normalnie?

    Ludzie w swej masie musieliby być... hmm... bystrzejsi niż są. Po obu
    stronach.

    ae