PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: Link do CV, 12 lat 4/5 strony a będzie jeszcze mniej
    From: Adam <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Link do CV, 12 lat 4/5 strony a będzie jeszcze mniej
    Date: Wed, 18 Aug 2010 16:30:15 +0200

    W dniu 2010-08-18 15:54, entroper pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"<l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Dom wyrzucam - dąb pada. Turystykę - lipa. Komunikaty - świerki jak
    > zimowe kwiaty. Auto - moto - jak maszty upadają sosny. Supermarket - to
    > modrzew, klon - nieruchomości. Mój komputer i buk się korzeniem nakrywa. A
    > z każdym precz dodatkiem ich żywicą krwawię."

    > Prawie wszystkie te hasła są śmieszne, gdyż żeby naprawdę oszczędzać
    > środowisko, należałoby przyhamować wzrost gospodarczy, co doprowadziłoby
    > do zawalenia się całej piramidy opartej na pożyczaniu. Jedyne co można
> [...]
    Albo rybki albo akwarium :) Chcemy miec wzrost gospodarczy musimy
    niszczyc srodowisko.
    Możemy udawać ze uzywajac ekologicznych produktów przyczyniamy sie do
    proprawy jakości środowiska.
    Wzrost oznacza nowe drogi, mieszkania, domy. Środowisko naturalne ma sie
    lepiej na wysypisku śmieci w bezpośredniej bliskosci elektrowni niz np.
    w takiej Wawie.