PracaGrupypl.praca.dyskusje › Likwidacja stanowiska pracy

  • 1. Data: 2008-09-24 08:33:51
    Temat: Likwidacja stanowiska pracy
    Od: Tomasz Elendt <n...@m...pl>

    Witam. Mam następujące pytanie.

    U ojca w pracy likwidowane jest jego stanowisko pracy (we wszystkich
    oddziałach firmy). Prawdopodobnie, zostanie mu zaproponowane inne
    stanowisko w tej firmie. Co będzie, jeżeli go nie przyjmie?

    a) zostanie zwolniony
    b) zostanie zwolniony i dostanie odprawę w związku z likwidacją stanowiska
    c) zostanie zwolniony dopiero po odmówieniu przyjęcia X kolejno
    zaproponowanych stanowisk (jeśli tak, to po ilu odmowach)?

    Z góry dziękuję.

    --
    Tomasz "Eluś" Elendt :: http://geekspace.pl

  • 2. Data: 2008-09-24 13:51:12
    Temat: Re: Likwidacja stanowiska pracy
    Od: "lwh" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Tomasz Elendt" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > stanowisko w tej firmie. Co będzie, jeżeli go nie przyjmie?

    A co Ty byś zrobił będąc pracodawcą ? Jakie koszty byś poniósł, by dogodzić
    swoim niewolnikom ?

    Punkt widzenia zależy od siedzenia ?

  • 3. Data: 2008-09-24 14:04:11
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    lwh wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Elendt" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A co Ty byś zrobił będąc pracodawcą ? Jakie koszty byś poniósł, by
    > dogodzić swoim niewolnikom ?
    >
    > Punkt widzenia zależy od siedzenia ?\

    Nie chodzi o to co by zrobil, tylko jakie sa przepisy prawa (KP)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 4. Data: 2008-09-24 14:44:12
    Od: Tomasz Elendt <n...@m...pl>

    lwh pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Elendt" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A co Ty byś zrobił będąc pracodawcą ?

    Nie wiem. Nie jestem. Dlatego pytam.

    ?

    > Punkt widzenia zależy od siedzenia ?

    Znasz jeszcze jakieś ludowe porzekadła?

    --
    Tomasz "Eluś" Elendt :: http://geekspace.pl

  • 5. Data: 2008-09-24 15:27:30
    Od: "bolek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "lwh" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomasz Elendt" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A co Ty byś zrobił będąc pracodawcą ? Jakie koszty byś poniósł, by
    > dogodzić swoim niewolnikom ?
    >
    > Punkt widzenia zależy od siedzenia ?

    No właśnie, czego jesteś najlepszym przykładem.

    bolek

  • 6. Data: 2008-09-24 17:40:15
    Od: "lwh" <l...@p...pl>

    > Nie wiem. Nie jestem. Dlatego pytam.

    Wszystkie opcje i nie tylko te wymienione sa możliwe.
    Od czego to zalezy? Od ludzi, od lokalnego ukladu.
    Jaką uznacie za najkorzystniejszą?
    Do Sądu tez można chadzać, jak ktos lubi.

  • 7. Data: 2008-09-24 17:44:21
    Od: Tomasz Elendt <n...@m...pl>

    Tomasz Elendt pisze:
    > Witam. Mam następujące pytanie.
    > [...]

    Poszperałem nieco w sieci i znalazłem wypowiedzi na podobne tematy.
    Podsunąłem je dziś ojcu, aby się z nimi zaznajomił.

    Przepraszam więc wszystkich za śmiecenie na grupie :)

    --
    Tomasz "Eluś" Elendt :: http://geekspace.pl

  • 8. Data: 2008-09-26 13:06:22
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Poszperałem nieco w sieci i znalazłem wypowiedzi na podobne tematy. Podsunąłem
    > je dziś ojcu, aby się z nimi zaznajomił.
    >
    > Przepraszam więc wszystkich za śmiecenie na grupie :)

    niestety coraz wiecej zlosliwosci jest na tej grupie...
    poczytaj o wypowiedzeniu zmieniajacym, duzo w sieci o tym

    pozdrawiam
    g.

  • 9. Data: 2008-09-27 10:02:30
    Od: Tomasz Elendt <n...@m...pl>

    gardziej pisze:
    >>> Witam. Mam następujące pytanie.

    > niestety coraz wiecej zlosliwosci jest na tej grupie...
    > poczytaj o wypowiedzeniu zmieniajacym, duzo w sieci o tym

    Właśnie tych słów kluczowy potrzebowałem. Wielkie dzięki.

    Pozdrawiam.

    --
    Tomasz "Eluś" Elendt :: http://geekspace.pl

  • 10. Data: 2008-10-13 14:01:18
    Od: Blazej Antczak <b...@g...com>

    gardziej pisze:
    >>> Witam. Mam następujące pytanie.

    > niestety coraz wiecej zlosliwosci jest na tej grupie...

    ... taki naród Panie :)