PracaGrupypl.praca.dyskusjeLęk przed pracą › Re: Lęk przed pracą
    From: "bolek" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lęk przed pracą
    Date: Sat, 22 Mar 2008 19:49:19 +0100

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5e33.00000082.47e4e56a@newsgate.onet.pl...
    > po skończeniuszkoły pracowałem przez kilka miesięcy u jednego pracodawcy,
    > później los rzucił mnie na głęboką wodą i zacząłem prowadzić własną firmę.
    > Przez ponad sześć lat prowadziłem firmę raz z sukcesem innym razem z
    > porażką.
    > Teraz jestem zmuszony zamknąć firmę i iść do pracy u kogoś.
    >
    > I tu pojawia się problem ponieważ znalazłem dla siebie ofertę, złożyłem
    > CV,
    > zostałęm zaproszony na rozmowę a po kilku dniach zostałem zatrudniony.
    > Niestety
> [...]
    Mogę Ci tylko jedno doradzić.
    Jeżeli wiesz, że sobą reprezentujesz pewien poziom,
    to ignoruj idiotów, którzy krzykiem nadrabiają
    własny debilizm.
    Po prostu rób co musisz.
    Pracuję 30 lat w jednym miejscu i było to przedsiębiorstwo
    państwowe,sp zo.o., s.c., i co tam jeszcze.
    Idiotów trzeba przetrwać. Jeżeli /ci idioci/ zorientują się,
    że robisz swoje, a ich ignorujesz, to będziesz miał szybko
    święty spokój. Oni szukają sobie równych półgłówków,
    żeby pokazywać jacy są mocni.

    Świąteczne pozdrowienia.

    bolek