PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁapówka - czy warto?? › Re: Łapówka - czy warto??
    From: "Majgocha" <m...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Łapówka - czy warto??
    Date: Fri, 26 Sep 2003 21:35:48 +0200

    news:bl12s6$oj7$1@korweta.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Majgocha" <m...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > [...]
    >
    > Nie dziwisz sie, ze teraz tak sie rozwija?

    > półroczną
    >
    > Konsekwencja braku jasnych regul zatrudniania
    >
    > Najlepiej aby zatrudnic tego co zaproponuje najmniej, ale w pewnym
    > przedziale (min, max), przy kilku ofertach min, dokonujemy losowania.
    > Oczywiscie place proponuja ci, co spelniaja kwalifikacje na dane
    stanowisko.

    > Juz nie bede sie rozpisywal, dlaczego proponowac na pensje towary zamiast
    > wielotransakcyjnego pieniadza.

> [...]
    znależć sobie miejca w żadnym systemie. Przecież jesteśmy takimi samymi
    ludżmi i pracownikami jak obywatele innych państw.
    A nam żaden system nie pasuje. To może faktycznie wrócimy do towarów
    wymiennych, ale chyba nie uda nam się - a wszystkoiemu winni byli
    Fenicjanie.
    Piątkowe pozdrowienia - Majgocha.