PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁapówka - czy warto?? › Re: Łapówka - czy warto??
    From: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Łapówka - czy warto??
    Date: Fri, 19 Sep 2003 23:37:08 +0200

    On Thu, 18 Sep 2003 00:23:16 +0200, "aga.p" <c...@p...onet.pl> wrote:

    >Widzisz ja z zasady nie daje lapowek. I wiesz co - jakos udaje mi sie
    >pozalatwiac wlasne sprawy i dostac to o co prosze.

    Z zasady tez nie daje. Ale sa sytuacje ......

    >Buntowalismy sie przeciwko wiekszym sprawom - czy naprawde tak trudno
    >zawalczyc z lapowkarstwem?

    Tak, jesli wiesz ze osoba ktora kochasz musi byc operowana i to przez wybitnego
    fachowca, a on operuje tylko jesli sie go do tego odpowiednio zmotywuje, inaczej
    operuje nie on tylko asystenci, a do tego mozesz czekac na termin w
    nieskonczonosc. Wiec bierze czlowiek swoja dume, podciera nia sobie dupe,
    wklada kase do koperty i idzie zebrac o pomoc, ktora sie ustawowo nalezy i na
    ktora jestesmy regularnie okradani w swietle prawa.

    Oczywiscie mozna zaryzykowac i nie dac, liczyc ze asystent nie bedzie gorszy, ze
    termin sie znajdzie, itd........ ale wiesz co bym czul gdyby cos poszlo nie tak.

    Kyniu

    P.S. Za zalatwienie pracy lapowki bym nie dal .............. jak na razie (bo
    kto wie co bedzie).

    --