PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM i CV w jednym pliku? › Re: LM i CV w jednym pliku?
    From: Michał Sobczak <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: LM i CV w jednym pliku?
    Date: Tue, 10 Jan 2006 17:20:03 +0100

    Toudi Mordolek POLSKA Ltd. wrote:

    > Witam!
    >
    > Zastanawiam się nad następującym problemem: gdy wysyłam aplikację, w
    > której ma się znaleźć list motywacyjny i CV to w/g mojego pojmowania spraw
    > najpierw powinnien zostać przeczytany list motywacyjny (na czym też może
    > mi zależeć w danym przypadku) a dopiero potem CV. Wysyłając aplikację
    > zwykłą pocztą można spróbować zmusić do takiej kolejności czytania
    > odpowiednio spinajac dokumenty. Natomiast w przypadku e-maili albo zawrzeć
    > list motywacyjny w samym e-mailu a CV w załączniku (ale wtedy nie mam
> [...]

    Jeśli chodzi o email to 1/2 listów nie jest w żadnym stopniu przeglądana
    jeśli tu i tu się nie zgadza spacja i enter jest nie w tym miejscu, a CV
    nie zostało zrobione z szablonu Worda. Listy motywacjne, i tak nikt tego
    nie czyta, jeśli zajmują się tym wielce szanowne panie/panowie z
    rekrutacji. Czytane są tylko przy okazji, jeśli mała grupa osób poszukuje
    pośród równie małej grupy osób. Jeśli będzie 100 czy 200 aplikacji to jest
    niemal pewne że nie zostanie to przeczytane. Ogólnie jestem za polityką
    otwartości czyli wszyscy o wszystkim wszystkich informują i dają gotowe
    rozwiązania na dany problem. Czyli np.: CV/LM w załącznikach osobno, albo
    przez formularz na stronie. List ma być o tym i o tym, w CV ma być to i to
    wyszczególnione. Największe błędy i nieporozumienia powstają z niewiedzy,
    którą specjalnie i sztucznie tworzą takie osoby z różnych firm.

    --
    Michael Anthony Sobczak