PracaGrupypl.praca.dyskusjeL4,ZUS,wyplata............ › Re: L4,ZUS,wyplata............
    From: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: L4,ZUS,wyplata............
    Date: Fri, 10 Dec 2004 00:19:12 +0100

    Z tego co mi wiadomo:
    W zakres zasiłku chorobowego wchodzą wszysktkie "ozusowane" składniki
    wynagrodzenia z okresu 6 miesiecy przed pierwszym zwolnieniem lekarskim w
    biezacym roku, a wiec premie jak najbardziej tez i powinny byc wyplacane w
    ramach zasilku chorobowego.
    do 32 dni L4 otrzymujesz 80% wynagrodzenia i wyplaca je pracodawca.
    Powyzej 32 dni otrzymujesz 100% kwoty i wyplaca ja ZUS.
    Jezeli byles w szpitalu to za kazdy dzien pobytu otrzymujesz 70% kwoty.

    Nie sa brane pod uwage przyobliczniu wysokosci zasilku chorobowego wyplaty z
    tytulu przeniesienia praw autorskich, wiec moze twoja "premia" to byly tzw
    prawa autorskie. pracodawca czesto wyplaca w ten sposob premie bo
    korzystniej sa liczone koszty uzyskania (50%).

    Byc moze cos jeszcze nie jest brane pod uwage, ale to co napisalem powyzej
    znam z autopsji- ostatnie 9 miesiecy spedzilem na L4
    --
    Jackare