PracaGrupypl.praca.dyskusje › L-4

  • 1. Data: 2004-01-19 16:51:29
    Temat: L-4
    Od: "dluhomil" <d...@g...pl>

    Mam L - 4 na 5 dni. Zastanawiam sie, jak jest w nowym kodeksie pracy, czy
    moje wynagrodzenie bedzie wyplacone w 100 %|?

  • 2. Data: 2004-01-19 19:15:27
    Temat: Re: L-4
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    Użytkownik "dluhomil" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam L - 4 na 5 dni. Zastanawiam sie, jak jest w nowym kodeksie pracy, czy
    > moje wynagrodzenie bedzie wyplacone w 100 %|?

    Nie, jedynie w 80%

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 3. Data: 2004-01-20 13:52:02
    Od: "Izabela" <i...@i...pl>

    Użytkownik "dluhomil" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam L - 4 na 5 dni. Zastanawiam sie, jak jest w nowym kodeksie pracy, czy
    > moje wynagrodzenie bedzie wyplacone w 100 %|?

    NIe L4 ale teraz, tz. od 4 lat jest to ZUS ZLA. Płatne jest w większości
    pzrypadków 80%, za pobyt w szpitalu tylko 70%, natomiast jak jest ktoś w
    ciązy to każde zwolnienie jest płatne 100%. Zwolnienie lekarskie liczy się
    ciągłoscią, czyli soboty i niedziele też.Więc jeśli normalnie nie pracujesz
    w soboty i niedzielę ,a Twoje ZUS ZLA obejmoje te dni ,więc może się okazać,
    ze dostaniesz nawet więcej przy tak krótkim czasie choroby.
    Pozdrowienia.

  • 4. Data: 2004-01-20 19:24:25
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    a do tego przy zwolniniu < 6dni za pierwszy dzień nie masz płacone

  • 5. Data: 2004-01-20 19:39:30
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > a do tego przy zwolniniu < 6dni za pierwszy dzień nie masz płacone

    Tak było w zeszłym roku. Od 01.01.2004 jest inaczej. Płatne jest całe
    zwolnienie.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 6. Data: 2004-01-20 19:39:44
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Tue, 20 Jan 2004 20:24:25 +0100, "gromax" <g...@g...pl>
    napisał:

    >a do tego przy zwolniniu < 6dni za pierwszy dzień nie masz płacone
    Nieprawda
    od 01.01.2004 r. płatne sa wszytskie dni chorobowego

  • 7. Data: 2004-01-20 20:26:41
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Nieprawda
    > od 01.01.2004 r. płatne sa wszytskie dni chorobowego

    to good news. byłem pewien że to zostało

    pozdr
    gromax

  • 8. Data: 2004-01-24 17:08:22
    Od: "tuMEk" <t...@i...com>

    zalezy od zakladu , u mnie 70% i 100% premii motywacyjnej zabieraja

    I niechaj mowa wasza będzie 1, 1, 0, 0. A wszystko co więcej jest, ode złego
    jest
    .:TUMEK:.