PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwalifikacje zbyt duze na stanowisko - jak sobie z tym radzic? › Re: Kwalifikacje zbyt duze na stanowisko - jak sobie z tym radzic?
    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kwalifikacje zbyt duze na stanowisko - jak sobie z tym radzic?
    Date: Wed, 13 Apr 2005 14:46:26 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@217.97.154.18

    niby wszytko ok
    ale...
    gdzie znalesc taka prace i druga rzecz ile zaplaca za jej wykonywanie
    teraz kazdy chce aby pracownik jak najwiecej pracowal za jak najmniejsza
    stawke na odwrot zadko sie zdarza

    wnioskujac po opisie to pewnie praca w jakims urzedzie albo panstwowej
    instytucji
    masz konfort ze maz na ciebie zarobi
    a jesli sama musialabys utrzymac rodzine??

    co wtedy??