PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwalifikacje zbyt duze na stanowisko - jak sobie z tym radzic? › Re: Kwalifikacje zbyt duze na stanowisko - jak sobie z tym radzic?
    From: "ek" <x...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kwalifikacje zbyt duze na stanowisko - jak sobie z tym radzic?
    Date: Wed, 13 Apr 2005 13:18:24 +0200

    Użytkownik "Maryla Stenicka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d3hf7f$dtg$1@inews.gazeta.pl...
    > W czasie rozmowy o Prace, ktora chcialam dostac uslyszalam, ze Pani
    > kwalifikacje sa zbyt duze na to stanowisko... oraz w stylu, ze Pani
    zmarnuje
    > sie u Nas...
    >

    > no i wlasnie jak sobie radzic z takimi stwierdzeniami na rozmowie
    > kwalifikacyjnej... zwlaszcza jak sie nie ma pracy i tak naprawde wzielo by
    sie
    > wszystko?

    Taka praca moze miec zalety dla obywdu stron.
    Zalezy czego sie oczekuje.
    Ja mam taka pracę - spokojna, prosta, malo ambitna i ponizej moich
    kwalifikacji,
    ktorej wykonywanie nie sprawia mi zadnych problemow.
    Dzieki temu w ciagu 8 godzin mam czas na net, gazetę i pogadanie.
    O godzinie 15 wychodze do domu, zapominajac o wszystkim co robilam
    i MAM CZAS DLA SIEBIE. Nie jestem zmeczona, zestresowana,
    mam duzo cierpliwosci dla dzieci i meza, ktory ma DG i pracuje 7 dni w
    tygodniu.
    Nastepnego dnia o 7 wlaczam komputer i kontynuuje.
    W ramach umownych 8 godzin wszystko zawsze mam zrobione na czas,
    a tematy wraz z rozwiazaniam szef otrzymje tylko do akceptacji,
    ostatnio niestety nawet tego co dostaje, nie czyta.
    Jestem bardzo zadowolona i moge tak pracowac do emerytury.
    Co chyba najwazniejsze dzieki temu wcale nie zalezy mi na tej pracy.
    Gdybym zostala zwolniona to nic bym nie stracila.
    Ewa