PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kurs obsługi sterowników S12 Siemensa

  • 1. Data: 2002-10-19 17:49:14
    Temat: Kurs obsługi sterowników S12 Siemensa
    Od: "Przemysław Różycki" <p...@g...pl>

    Witam wszystkich!!!
    Mam okazj? uczestniczy? niedrogo w kursie obs?ugi sterowników S12
    Siemensa wykorzystywanych w automatyce przemys?owej. Czy orientuje si?
    kto? z was czy ludzie obs?uguj?cy te sterowniki s? poszukiwani na rynku
    pracy? Je?li tak to czy mo?na zarobi? tu jakie? godziwe pieni?dze?

    Pozdrawiam,
    Przemek Ró?ycki

  • 2. Data: 2002-10-20 06:33:02
    Temat: Re: Kurs obsługi sterowników S12 Siemensa
    Od: "Piotr " <p...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Różycki napisał(a):

> [...]
    > kto? z was czy ludzie obs?uguj?cy te sterowniki s? poszukiwani na rynku
    > pracy? Je?li tak to czy mo?na zarobi? tu jakie? godziwe pieni?dze?

    O sterownikach S12 słyszę pierwszy raz (to jakaœ nowoœć? Jak masz jakieœ info na
    temat tego sterownika do podaj linki). Natomiast bardzo popularne sš w Polsce
    siemensowskie sterowniki Simatic serii S7 i starsze S5 - znajšc ich programowanie i
    obsługę można zarobić całkiem niezłe pienišdze a i problemów ze znalezieniem pracy
    zbyt dużych nie ma.
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2002-10-20 11:35:03
    Od: "Gres" <g...@k...net.pl>

    Użytkownik "Piotr " <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > O sterownikach S12 słyszę pierwszy raz (to jakaś nowość? Jak masz jakieś
    info na temat tego sterownika do podaj linki).

    Owszem istnieje coś takiego jak S12 i jest to produkt Siemensa - natomiast
    produkt ten jest jak najbardziej centalą telefoniczną dosyś często spotykaną
    w Polsce. I jest to najlepszy dowód na to że ktoś słyszał że dzwoni ale nie
    bardzo wie w którym kościele. :-)

    GRES
    g...@k...net.pl
    GG #219469
    http://www.szkolnelata.pl - odnajdź przyjaciół ze szkolnych lat

  • 4. Data: 2002-10-21 07:09:22
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    Gres napisał(a):

    > Owszem istnieje coś takiego jak S12 i jest to produkt Siemensa - natomiast
    > produkt ten jest jak najbardziej centalą telefoniczną dosyś często spotykaną
    > w Polsce.

    To dobrze, bo juz myslalem ze cos nowego weszlo a ja nic o tym nie wiem ;-)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2002-10-21 22:47:20
    Od: "Jacek" <k...@k...net>

> [...]

    S12 to centrala Alcatela :)

  • 6. Data: 2002-10-22 07:46:45
    Od: "Gres" <g...@k...net.pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > S12 to centrala Alcatela :)

    Biję się w piersi aż dudni i odszczekuję to co napisałem. Oczywiście jest to
    centrala Alcatela a nie Siemensa - ale tak to jest jak się pisze jedno a
    myśli co innego :-))

  • 7. Data: 2002-10-23 23:22:34
    Od: LMB <N...@s...pl>

    Gres wrote:

    > Użytkownik "Piotr " <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > info na temat tego sterownika do podaj linki).
    >
    > Owszem istnieje coś takiego jak S12 i jest to produkt Siemensa

    Pudło, S12 to produkt Alcatela. Siemens produkuje EWSD

    > - natomiast produkt ten jest jak najbardziej centalš telefonicznš dosyś często
    > spotykanš w Polsce. I jest to najlepszy dowód na to że ktoś słyszał że dzwoni
    > ale nie bardzo wie w którym kościele. :-)

    Dokładnie.

    > GRES

    LMB

    --
    == Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
    ============== http://www.sitefinder.pl =====================

  • 8. Data: 2002-10-25 10:17:30
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Sun, 20 Oct 2002 13:35:03 +0200, "Gres" <g...@k...net.pl> wrote:

    >Owszem istnieje coś takiego jak S12 i jest to produkt Siemensa - natomiast
    >produkt ten jest jak najbardziej centalą telefoniczną dosyś często spotykaną
    >w Polsce.

    S12 to Alcatel. Siemens to ESWD.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl