PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kupiec w sieci supermarketow

  • 1. Data: 2003-09-24 19:49:59
    Temat: Kupiec w sieci supermarketow
    Od: LuTo <o...@w...pl>

    witam
    otrzymalem ostatnio propozycje pracy jako kupiec w jednej z sieci
    supermarketow.
    jestem w tej komfortowej sytuacji, ze pracy zmieniac nie musze - pracuje
    w jednej z najwiekszych spolek w kraju jako key ac. man.
    zarobki moze nie sa powalajace, ale prastiz firmy i "pakiet socjalny"
    kaze mi sie mocno zastanawiac, czy warto, czy nie zamienie siekierki na..
    chcialbym prosic o komentarze mowiace o charakterze pracy kupca, jakie
    sa zagrozenia i korzysci orzaz czego mozna oczekiwac od pracodawcy, tzn
    ponizej jakiego poziomu "nie wypada"zejsc, a jaki poziom "chciejstwa"
    jest niedopuszczalny - chcialbym zrobic swego rodzaju analize swot.

    pzrd LuTo

  • 2. Data: 2003-09-25 09:51:43
    Temat: Re: Kupiec w sieci supermarketow
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    LuTo wrote:

    > witam
    > otrzymalem ostatnio propozycje pracy jako kupiec w jednej z sieci
    > supermarketow.

    Olej to, wypalisz sie po paru miesiacach i Ci podziekuja.

  • 3. Data: 2003-09-25 10:50:07
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

    Użytkownik qubacz <q...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
    apisał:3...@2...pl...

    > Olej to, wypalisz sie po paru miesiacach i Ci podziekuja.

    Zależy co to za sieć. Jak kiedyś pracowałem w hipermarkecie jako sprzedawca,
    przez całe półtora roku kupcy pozostawali ci sami (z niewielkimi zmianami)
    Inna sprawa że mieli wszystko głęboko w 4 literach.
    pozdr
    AW

  • 4. Data: 2003-09-25 12:23:19
    Od: "onsok" <n...@w...pl>

    Andrzej Woźniak wrote:

> [...]
    > sprzedawca, przez całe półtora roku kupcy pozostawali ci sami (z
    > niewielkimi zmianami) Inna sprawa że mieli wszystko głęboko w 4

    Co to za stanowisko ,,kupiec'' ?
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 5. Data: 2003-09-25 16:19:04
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Co to za stanowisko ,,kupiec'' ?

    To jest taki czlowiek, ktory definiuje co kiedy, po ile od kogo kupic, i
    gdzie i keidy po ile sprzedac :)
    BARDZO fajne zajecie.
    Zarobki od 6000 do 12 000
    Nie polecam wielkiej francuskiej sieci na "G", bardzo polecam duza brytyjska
    na "T", holenderska na "A" niezwykle ryzykowna :)

    Wojtek

  • 6. Data: 2003-09-25 19:05:05
    Od: LuTo <o...@w...pl>

    witam
    > Nie polecam wielkiej francuskiej sieci na "G", bardzo polecam duza brytyjska
    > na "T", holenderska na "A" niezwykle ryzykowna :)

    propozycje otrzymalem od odlamu francuskiej sieci na G. firma to LP

    co o tym myslicie?

    LuTo

  • 7. Data: 2003-09-26 21:47:22
    Od: "higamus" <h...@p...net**USUN TO**>

    > propozycje otrzymalem od odlamu francuskiej sieci na G. firma to LP
    >
    > co o tym myslicie?

    1. dolna granica zarobków 6 000 podana wczesniej jest znacznie
    przesadzona. A przynajmniej w firmie w której pracowalem, jak równiez z tego
    co slyszalem
    w firmie konkurencyjnej. Tzn. owszem sa tez tacy co tyle zarabiaja, ale
    wiekszosc mniej.
    Aczkolwiek przygladajac sie pewnym faktom ;-) to w LP chyba jednak potrafia
    zaproponowac wiecej niz w *** dac ;-).
    2. moim zdaniem Key jest troche bardziej ambitnym zajeciem niz kupiec - ale
    to tez zalezy jakie sa kompetencje kupca.

    co do zagrozen i korzysci: - ciezko sypac tak z rekawa... zreszta to zalezy
    od organizacji w danej firmie.. jak chcesz to na priva mozemy podyskutowac

    a tak z drugiej strony - chcialbym odwrócic pytanie tzn. jakie sa te
    przyblizone widelki wynagrodzenia Keya w Wawie? z tego co sledze po
    ogloszeniach to tak 4000-12 000 ?