PracaGrupypl.praca.dyskusjeKtórego dnia wypłata? › Re: Którego dnia wypłata?
    From: "Peyto" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Którego dnia wypłata?
    Date: Tue, 12 Oct 2004 12:52:56 +0200

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1bd5d2f7e7a9062b989c0c@news.task.gda.pl...

    > Ale to naginanie ... wyplaty dokonuje sie. Jesli pracownik mialby dostac
    > ja do reki, to ma dostac wlasnie w tym terminie. Moim zdaniem wyplata
    > poprzez przelew nie moze sie od tego roznic, czyli kasa ma byc na koncie
    > tego samego dnia, co wyplata do reki. Nie mozna dyskryminowac pracownika
    > ze wzgledu na sposob zaplaty za prace.

    Żeby była jasność ja sie z Toba calkowicie zgadzam, bo taki nieprecyzyjny
    zapis jest krzywdzacy dla pracownika. Wiem o tym bo w moim przypadku,
    poprzednia wyplata wyszla w piatek, ale zostala przez bank zaksiegowana
    dopiero w poniedzialek, bo pani Krysia musiała wklepać.
    Ja wiem że to jest nie w porzadku ale tak jest, przynajmniej ja sie
    spotkalem z takim podejsciem pracodawcow. Tez uwazam ze pensja powinna byc
    na koncie w tym dniu.

    Pozdrawiam
    Peyto