PracaGrupypl.praca.dyskusjeKtórego dnia wypłata? › Re: Którego dnia wypłata?
  • Data: 2004-10-13 12:05:57
    Temat: Re: Którego dnia wypłata?
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@o...pip.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:ckig9o$576$1@serwus.bnet.pl...

> [...]

    Kodeks pracy
    Art. 85. § 1. Wypłaty wynagrodzenia za pracę dokonuje się co najmniej raz w
    miesiącu, w stałym i ustalonym z góry terminie.
    § 2. Wynagrodzenie za pracę płatne raz w miesiącu wypłaca się z dołu,
    niezwłocznie po ustaleniu jego pełnej wysokości, nie później jednak niż w
    ciągu pierwszych 10 dni następnego miesiąca kalendarzowego.

    § 3. Jeżeli ustalony dzień wypłaty wynagrodzenia za pracę jest dniem wolnym
    od pracy, wynagrodzenie wypłaca się w dniu poprzedzającym.

    W dniu tak ustalonym powinnaś mieć możliwość dysponowania pieniędzmi tzn.
    powinny one już być na koncie.