PracaGrupypl.praca.dyskusjeKtóra specjalizacja? › Re: Która specjalizacja?
    From: "db501" <d...@t...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Która specjalizacja?
    Date: Sun, 25 May 2003 12:17:29 -0700

    Musisz dokladniej sprecyzowac jakie "Programowanie" cie interesuje.
    Generalnie programowanie stalo sie tak banalnie proste ze robienie
    specjalizacji informatycznej w tej dzeidzinie to strata czasu. Na przyklad
    nie widze potrzeby edukowania sie w celu napisania edukacyjnego programu do
    nauki polskiego. Taki program opiera sie na bardzo prostych algorytmach i
    wiedza na poziomie szkoly sredniej wystarczy.