PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto wykupi moje długi..? › Re: Kto wykupi moje długi..?
    From: "Alicja" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto wykupi moje długi..?
    Date: Wed, 28 May 2003 12:27:19 +0200

    > A niech wymienia. Kuchenka mamy, stolik brata, telewizor siostry, czajnik
    > tescia, ...., a co jest moje ..... no skarpetki i slipki w szyfladzie.
    no tak ciekawe czy mama ma rachunek za kuchenke na siebie? Jesli nie to
    komornik zajmuje wszystko na co nie ma dokumentow, ze naleza do kogos innego

    > Po pierwsze komornik nie sprawdzi gdzie dluznik pracuje, bo to ma wskazac
    > wierzyciel wystepujac do komornika o egzekucje. Komornik palcem nie
    kiwnie.
    Oj mylisz sie komornik zarabia najwiecej gdy uda mu sie sciagnac dlug
    Sprawdzenie gdzie ktos pracuje to nie jest duzy problem Za brak udzielenia
    informacji moze nalozyc grzywne do 5 tys.

    Nie zapominajmy ze w sadzie wiezyciel moze zazadac zwiekszenia odsetek a
    nakaz zaplaty jest wazny przez 10 lat A jak ktos poprosi o zaswiadczenie z
    sadu ze koles jest czysty?

    > Uuuuuu, odsetek sie bankowi zachcialo. No to bank dluuuuugo poczeka na
    swoje
    > pieniadze. A jak chce odzyskac glowna wierzytelnosc to niech sie lepiej
    zgodzi
    > na ugode i umorzy odsetki. I jesli juz to moze zadac ustawowych a nie
    jakis z
    > sufitu.
    Dziwne podejscie ma Kyniu Moze kiedys ktos pozyczy od niego i zagra z nim
    tak jak on radzi innym. Tego zycze