PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto wykupi moje długi..? › Re: Kto wykupi moje długi..?
    From: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto wykupi moje długi..?
    Date: Sun, 25 May 2003 23:28:10 +0200

    On Sun, 25 May 2003 13:38:06 +0200, "careloss." <c...@i...pl> wrote:

    >Ale ostatnio zaczynam dostawac pisma przedsadowe,

    Olac.

    >a nawet listy polecone z sadu.

    Proces o zaplate w postepowaniu nakazowym? Spokojnie czekac na wyrok sadu, potem
    wyrok sie musi uprawomocnic, potem musi zostac naana klauzula wykonalnosci, etc.
    jesli nie bedziesz odbieral pism procedura wydluza sie znaczaco. Potem
    wierzyciel musi i tak isc do komornika i wskazac mu twoj majatek ktory moglby
    zajac.

    > Nie chcialbym, aby doszlo do tego, ze zapuka do mnie komornik,

    Alez to sama radosc. Skladasz na rece komornika zobowiazanie do regularnego, np.
    miesiecznego regulowania zobowiazania w kwocie 100 PLN/miesiecznie i masz
    najtanszy nieoprocentowany kredyt jaki mogles dostac.

    > nie mowiac juz o czyms znacznie gorszym...

    Pozyczales od chlopcow z miasta??? Oj, zly pomysl, szybko bym oddal.

    Aha, co by nie bylo niedomowien - sam to przerabialem, tylko z drugiej strony,
    jeszcze na studiach, pomagajac ojcu prowadzic firme. Zyjemy w takim a nie innym
    panstwie, raju dla niesolidnych dluznikow - nic im nie mozna zrobic poza
    naslaniem lysych panow bez szyi.

    Kyniu

    --