PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto wg. kodeksu pracy powinien sporządzić remanent ? › Re: Kto wg. kodeksu pracy powinien sporządzić remanent ?
    From: "waczek" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto wg. kodeksu pracy powinien sporządzić remanent ?
    Date: Tue, 6 Jan 2004 22:14:51 +0100

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    news:mlrlvvkdjs03dj3bh2c8co3aakipufhgqb@4ax.com...

    > A jezeli firma jest jednoosobowa i nie ma pracownikow?

    Nie jestem tak biegła w prawie, ale sądzę, że jeżeli taka jednoosobowa
    firma przez cały rok jednoosobowo zaopatruje się w materiały i surowce,
    produkuje, magazynuje i sprzedaje wytworzone produkty, prowadzi niezbędną
    rachunkowość, utrzymuje porządek w pomieszczeniach, wykonuje niezbędne
    naprawy i konserwacje (wszystko jednoosobowo!), to też jednoosobowo da sobie
    radę ze zliczeniem tego, co aktualnie jest na stanie.
    A jeżeli nie da sobie rady, to może zatrudnić inną firmę lub osoby fizyczne
    (umowa zlecenie jak najbardziej odpowiednia).

    wa