PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest informatyk? › Re: Kto to jest informatyk?
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto to jest informatyk?
    Date: Wed, 11 May 2005 12:47:12 +0200

    Re to: krzysztofsf [Wed, 11 May 2005 12:48:40 +0200]:

    > Ale czynnik wieku tez ma znaczenie.

    Facet po 30 jest.

    > pracodawcy (w sumie slusznie) uwazaja, ze jesli ktos
    > iles lat pracuje w zawodzie i nie podwyzszyl kwalifikacji
    > poprzez studia kierunkowe (ewentualnie sterte szkolen
    > potwierdzonych certyfikatami) to nie jest specjalnie
    > rozwojowy i jesli juz to wezma albo swiezego magista albo
    > mlodego technika, ktory juz moze pracowac w zawodzie
    > i rokuje na rozwoj.

    Ja wiem? "W zawodzie" pracuje w tej chwili cos kolo 7
    lat, na pomysl 'podwyzszania kwalifikacji' za pomoca
    studiow nawet kiedystam wpadlam ale mi szybko przeszlo.
    Jak na razie to mi skladaja oferty a ja je odrzucam, a
    nie na odwrot. Widac jednak w nosie maja jakimi ja tam
    akurat papierkami dysponuje.

    Inna rzecz, ze moje "w zawodzie" to juz od dawna nie jest
    zadna informatyka czy tez specjalizacja tej informatyki...
    Tak ze studia informatyczne sa mi psu na bude.

    A z drugiej strony, sama jak potrzebuje czlowieka, ktory
    ma okreslone, malo tworcze zadanie do wykonania, to mam
    wieksza ochote zatrudnic kogos, kto przez ostatnie 10 lat
    mial z tym bezposrednio do czynienia, niz lebka, ktory co
    chwile lata na jakies studia na ktorych z gory wiadomo,
    ze praktyki nie nabedzie.

    Tak ze ten kij ma IMO dwa zupelnie rozne konce.

    Idea papierka-dla-papierka jest mi niestety kompletnie
    obca jak na razie i obawiam sie, ze tak mi zostanie.

    Kira