PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto płaci za badania.. ?

  • 11. Data: 2004-05-24 19:45:44
    Temat: Re: Kto płaci za badania.. ?
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Los Michalos" <ukrn2001@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c8th0g$59s$1@news.onet.pl...

    > Ha!
    > Mylisz sie! Zlecil mi zaklad, ktory ma poprostu podpisana umowe z
    > przychodnia do ktorej naleze. Wszystkie skierowania zarowno na RTG jak i
    > krew z moczem a takze do specjalistow zoastaly przyjete, a badania
    wykonane
    > bez zadnego placenia. Pisze ta bo sam wlasnie takowe badania zrobilem.

    Umowa zakładu z przychodnią to inna sprawa, a umowa przychodni
    z NFZ-em to inna sprawa. W przypadku badań wstępnych
    albo pracownik płaci i pracodawca mu zwraca (albo i nie...),
    albo pracodawca bezpośrednio płaci przychodni (tak jak
    w Twoim przypadku), ale nie ma to nic wspólnego
    z ubezpieczeniem pracownika (ew. przyszłego pracownika).

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 12. Data: 2004-05-24 20:28:06
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Los Michalos,

    W Twoim liście datowanym 24 maja 2004 (21:08:18) można przeczytać:

> [...]
    > bez zadnego placenia. Pisze ta bo sam wlasnie takowe badania zrobilem.

    No czyli lekarze byli refundowani przez Twój zakład pracy a nie NFZ.
    Po to jest ta umowa :)

    pzdr
    ki

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Day after day, love turns grey
    Like the skin of a dying man"