PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto ma rację? › Re: Kto ma rację?
  • Data: 2002-11-17 22:56:19
    Temat: Re: Kto ma rację?
    Od: "Wilbert" <w...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:ar91jc$r4u$1@news.gazeta.pl...

    > Wg mnie mylisz sie. Nawet za komuny stanowiska kierownicze mialy
    > nienormowany czas pracy. Zwykly pracownik ma problem z przedluzonym czasem
    > pracy, a Ty, jako zastepca kierownika.... I w dodatku widnieje to w
    > Regulaminie Pracy, ktory zapewne podpisales przy przyjeciu.
    > >
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof

    OK, podpisalem regulamin, ale nie w tym rzecz! Czy to ze mam nienormowany
    czas pracy powinna regulowac umowa czy regulamin. Bo wyobraz sobie teraz
    taka sytuacje, ze zarzad wpada na pomysl obnizenia wszystkim kierownikom
    podstawy wynagrodzenia o np. 400 zł i wydaje to jako zarzadzenie zmieniajace
    regulamin wynagradzania. I co, jest to zgodne z KP? Chyba nie bo na taka
    zmiane musza sie zgodzic pracownicy podpisujac aneks do umowy o prace. Tak
    samo jest jesli chodzi o zmiany wymiaru czasu pracy, zakresu obowiazkow,
    czasu trwania umowy, stanowiska pracy.
    Krotko mowiac wg mnie ten punkt regulaminu wynagradzania moze odnosic sie
    tylko do tych osob, ktore w umowie maja "nienormowany czas pracy", a ja tego
    nie mam (moze to niedopatrzenie kadrowca, ktory sporzadzal umowe).

    Wilbert