PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto jest właścicielem certyfikatu? › Re: Kto jest właścicielem certyfikatu?
    From: Als <1...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto jest właścicielem certyfikatu?
    Date: Mon, 24 Apr 2006 23:13:18 +0200

    Dnia Sun, 23 Apr 2006 23:10:56 +0200, Nikiel ;-) napisał(a):

    > Pracownik. Powinieneś oryginał wydać pracownikowi, a w dokumentach
    > przechowywać kopię.
    > Chodzi ci pewnie o koszty. Możesz spisac umowę, że jeżeli pracownik
    > rozwiąże umowę o pracę (czy za wypowiedzeniem, porozumieniem strony, czy
    > w trybie art. 52) przez jakiś czas od daty uzyskania certyfikatu (góra 3
    > lata chyba) to zwraca koszty proporcjonalnie.

    Nie, nie chodzi mi o koszty ani o lojalkę. Chodzi mi o to, czy pracodawca
    może zarządać od pracownika, aby ten przyniósł (i zostawił) do zakładu
    pracy certyfikat udziału (oryginał) w szkoleniu finansowanym w całości
    przez pracodawcę. I prosiłbym też o podstawę prawną twierdzenia, że to
    pracownik jest właścicielem certyfikatu (mam nadzieję, że Twoje
    stwierdzenie, że to pracownik jest właścicielem certyfikatu, jest poparte
    prawnie).

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

    [Humor zeszytów] Tasiemiec rozmnaża się przez podniecenie.