PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce? › Re: Kto chroni pracodawce?
    From: "komputer 9" <u...@k...kalisz.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto chroni pracodawce?
    Date: Fri, 17 May 2002 09:37:55 +0200

    HEJ !!!
    Ochłoń trochę, bo jeszcze trochę i się wściekniesz! Dałeś się wykiwać
    pracodawcy to Twoja sprawa, ale nieobrażaj wszystkich pracodawców. Z takim
    podejściem do ludzi z pewnością nie znajdziesz pracy. RAdzę powstrzymać
    emocje i skupić się na poważnych ofertach a nie "łapać" co się da i później
    narzekać!! - POWODZENIA -