PracaGrupypl.praca.dyskusje › Krakow - ile pracownikowi za godzine?

  • 1. Data: 2003-05-17 15:31:06
    Temat: Krakow - ile pracownikowi za godzine?
    Od: c...@p...onet.pl

    Ile powinnam zaplacic za godzine pomocy przy przeprowadzce (w Krakowie)? Chodzi
    oczywiscie o wnoszenie - kilka mebli, duzo ksiazek.
    pozdrawiam
    Anna 'chmurka'

  • 2. Data: 2003-05-17 16:38:41
    Temat: Re: Krakow - ile pracownikowi za godzine?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Chodzi
    > oczywiscie o wnoszenie - kilka mebli, duzo ksiazek.

    ja ostatnio za 2 godziny przeprowadzki [biurko lodówka, paczki z książkami -
    cały sredni busik] i wtarganie tego na 3 pietro przez 2 ludzi zapłaciłem 100

  • 3. Data: 2003-05-17 16:39:48
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    książkami -
    > cały sredni busik] i wtarganie tego na 3 pietro przez 2 ludzi zapłaciłem

    z busikiem oczywiście [sam busik 30 zł za godzine - a nosił kierowca z
    pomocnikiem]