PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoszty uzyskania - PILNE !!!! › Re: Koszty uzyskania - PILNE !!!!
    From: "Artist" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszty uzyskania - PILNE !!!!
    Date: Wed, 24 Apr 2002 10:15:41 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@praxis2.pol.pl

    news:aa5nt4$oa8$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "modina" <m...@m...and.pl> napisał w wiadomości
    > pracownik
    >
    > To samo można powiedzieć o pracowniku. Księgowa (jeżeli w ogóle ona się
    tym
    > zajmuje) to ma wiele ważniejszych rzeczy, niż dogadzanie pracownikom. Poza
    > tym nie masz obowiązku informować pracodawcy o miejscu zamieszkania (nie
    > mylić z miejscem zameldowania), a ono decyduje o wysokości kosztów.

    > A dla mnie kiepski pracownik, co dopiero po 3 latach zorientował się, że
    źle
    > wypełnił pita.

    I właśnie w tym ostatnim punkcie zgadzam się z Panem w całej rzeczy. Sam
    mam
    podwyższone koszty i od początku kiedy pracuję, zawsze takie miałem. Tyle,
    że jak
    można mieć pretensję do księgowej za własną ślepotę i nieznajomość
    przepisów.
    Z całym szacunkiem ale jak nie potrafisz się samemu zabrać za rozliczenia i
    odebrać
    SWOICH pieniędzy, to jak można mieć do kogoś o to pretensję ??
    Ja niezależnie od tego jakiego pit'a dostałem od księgowej, zawsze
    sprawdziłem dwa razy
    ile mi się należy. W zależności od miejsca pracy księgowi rożnie robią
    rozliczenia.
    Jak im nie powiesz za wczasu że masz podwyższone koszty, to policzą Ci po
    "standardzie".
    To też nie jest taki duży problem, bo jak masz oczy szeroko otwarte to na
    koniec roku i tak
    odbierzesz swoje.
    Reasumując: patrz co podpisujesz, bo potem możesz mieć pretensję tylko do
    siebie.

    Pozdrawiam.