PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoszt pracy informatyka/administratora › Re: Koszt pracy informatyka/administratora
    From: "SCrypt" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Koszt pracy informatyka/administratora
    Date: Thu, 30 Sep 2004 16:02:55 +0200

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" napisał w wiadomości :
    > Oops, wstyd. Wczoraj chyba zaćmiony byłem. Wszystko przez zmęczenie
    > i remont. Nie wiem czemu mi wyszło, że to będzie duży integrator :)

    > To akurat wiem, ale biorąc pod uwagę mój wczorajszy stan rozumiem przyczyny :)

    > Racja. Ale jakby nie o to bijemy pianę ;)
    > O ile jestem w stanie sobie wobrazić firmę świadczącą usługi dla MSP
    > mającą w profilu działalności zarówno produkcję software'u jak
    > i administrowanie systemem klienta, to - pomijając renomę firmy - jakość
    > jednej usługi ma się nijak do jakości drugiej. That's my point.

> [...]

    Nie wiem od czego mam zaczac ..., twoj sposob liczenia (myslenia o tym temacie)
    jest sposobem pracownika najemnego (to nie obraza afkorz) i rozumiem to. Rozmowa
    o kosztach pomiedzy pracownikiem (wnioskuje) a przedsiebiorca jest calkowicie
    pozbawiona sensu. Poprostu patrzymy na pewne problemy zupelnie inaczej. Ja
    kiedys tez przeliczalem ustalona miesieczna pensje pracownika najemnego netto na
    roboczogodziny i wydawalo mi sie, ze tak ma byc, po latach wiem jak bardzo sie
    mylilem. Proponuje pojsc na piwo z jakims kolega, ktory prowadzi wlasne
    przedsiebiorstwo i tam pogadac o sposobie liczenia kosztow i o temacie : " co
    lepsze : zatrudnianie pracownika czy miesieczna faktura vat ?"

    Konczac pozdrawiam i zycze powodzenia