PracaGrupypl.praca.dyskusjeKorporacje: Szczury już nie chcą biegać › Re: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
    Date: Sat, 12 Mar 2005 18:48:40 +0100

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:d0v07q$6u8$1@news.onet.pl...

    > Rozumiem twój (i nie tylko) punkt widzenia, ale... z drugiej strony, jak
    > już wspominałem, każdy kij ma dwa końce np. ewentualny kandydat świadom,
    > że w miejscu publicznym i tym bardziej zawodowym :), będącym wizytówką
    > firmy (recepcja) leży sobie w najlepsze SE lub Fakt też może się zacząć

    To prawda. Ale w firmie, gdzie ta poczekalnia jest jednoczesnie poczekalnia
    dla klientow taka prasa moze sie znalezc, jesli czesc klientow taka prase
    lubi. Klienta sie nie ocenia po tym, tylko po czym innym. :)

    > bardziej przemyślne/doświadczone być może domyślą się podstępu i
    > zareagują - znowu być może - podobnie jak beznadziejni pozerzy, np.
    > sięgając po financial timesa albo łotewer, więc moim zdaniem wartość
    > poznawcza tego eksperymentu jest nikła nader, no ale ja nie robię ani w
    > psychologii, ani w HR. :)

    A ta lista nie byla, przypominam, mojego autorstwa. Spisana ze zrodel, jak
    ktos zauwazyl, korporacyjnych.

    Anegdotka luzno powiazana: ktorys z wladcow zdaje sie rosyjskich w swojej
    poczekalni mial dwa obrazy. Jeden przedstawial sielski, spokojny krajobraz,
    a drugi bitwe. Interesanci ubiegajacy sie o urzedy spedzali w poczekalni
    troche czasu nie wiedzac o tym, ze sa dyskretnie obserwowani. Wladca
    twierdzil, ze analiza osobowosci kandydata na podstawie tego, kto do jakiego
    obrazu podszedl i go ogladal, nigdy go nie zawiodla.
    Obrazem bitwy interesowali sie tchorze, obrazem sielskim ludzie odwazni :)

    I.