PracaGrupypl.praca.dyskusjeKorporacje: Szczury już nie chcą biegać › Re: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
    Date: Sat, 12 Mar 2005 15:40:12 +0100

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:d0ug4k$hv$1@news.onet.pl...

    > A to już niekoniecznie, tzn. piszę raczej w nawiązaniu do @ Immony o
    > przeglądaniu np SE w czasie oczekiwania na rozmowe kwalifikacyjną jako
    > objawie dykwalifikującym kandydata.
    > A teraz do rzeczy. Nie uważając się za osobę upośledzoną intelektualnie -
    > że tak przez wrodzoną skromność się określę ;) - wcale nie jestem pewien,
    > czy mając przed sobą chwilę, stresującego bądź co bądź oczekiwania, i
    > okazję do bezpłatnego zapoznania się z dowolnym brukowcem (no może poza
    > jakimś obmierzłym mi z przyczyn ideologiczno-światopoglądowych) nie
> [...]

    Ja czytam mnostwo rzeczy dla smiechu i groteski lub dla zrozumienia obcych
    mi klimatow. Od czasu do czasu sa to nawet rzeczy takiej jak "Bravo Girl".
    Ma to troche zwiazek z zainteresowaniami okolozawodowymi - choc na szczescie
    teraz nie mam do czynienia z niektorymi grupami docelowymi, lubie sie
    orientowac w rynku czasopism, tym, do kogo sa skierowane, jaka jest ich
    zawartosc i poziom. A niezaleznie od tego grupowa, glosna lektura fragmentow
    niektorych czasopism jest swietna rozrywka towarzyska. Szczegolnie polecam w
    tym celu "Arteon" z jego opisami probujacymi udowodnic glebie niektorych
    dziel tzw. sztuki wspolczesnej :)

    Ale jak czytam cos w miejscu publicznym, a tym bardziej zawodowym, to wiem,
    ze trzymany przeze mnie tytul staje sie czescia mojego wizerunku - ktorym
    czlowiek powinien umiec zarzadzac. Dlatego zastanawiam sie nad wysylanym
    komunikatem i dlatego popieram i rozumiem te kryteria oceny po gazecie w
    poczekalni przed rozmowa kwalifikacyjna.

    I.

    PS. W mojej lubionej knajpie juz obsluga ani stali goscie nie dziwia sie,
    jak widza okreslone osoby siedzace przy stoliku, na ktorym lezy Przekroj,
    Bravo Girl, Zawsze Wierni, Arteon, Opcja na Prawo, Zadra i Arcana albo inny
    podobny zestaw. Wiedza, ze to Prasowka Poznawczo-Rozrywkowa.