PracaGrupypl.praca.dyskusjeKorporacje: Szczury już nie chcą biegać › Re: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
  • Data: 2005-03-08 11:43:54
    Temat: Re: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 Mar 2005 11:32:37 +0000 (UTC), Artur R. Czechowski
    <a...@h...pl> napisał:

    > Witam,
    > Dość długi artykuł w Polityce przedstawiający ciemne strony pracy
    > w korporacjach.
    > http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1217
    836&M=RA&MP=1

    Nie byłem łaskaw zajrzeć, ale zawsze wyleniałe szczury sfrustrowane
    konkurencją szczurów młodych będą narzekać.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)