PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Date: 24 Nov 2009 15:46:11 +0100

    On 2009-11-24, op23 <o...@r...pl> wrote:

    [...]

    > Jakich ? Chyba właśnie takich

    No np. dystrybucje linuksa mają własne strony, korzystają ze stron uznanych,
    gdzie nie lądują żadne pirackie i nieautoryzowane linki. Podobnie jak np.
    nie uświadczysz linków do legalnego contentu Blizzarda na stronach innych
    niż Blizzarda. Na stronach z nielagalnym contentem trafia się od czasu do
    czasu jakaś legalna perełka, ale to jest promil tego co się tam przewija.

    > Strona jak strona. Nie widziałem i nie mam specjalnego powodu sądzić, że
    > zawiera nielegalne treści i jeszcze właściciel to popiera.

    To przeczytaj wątek od początku. A nie ma specjalnego powodu sądzić, by TA
    strona torrentowa różniła się znacząco od innych tego typu stron.

    > Gdzieś przecież te linki do treści trzeba publikować a że ogół chce kraść to tylko
    wskazuje
    > na irracjonalność ochrony. Gdyby ludzie chcieli chronić oprogramowanie to by
    > go powszechnie nie kradli.

    Ludzie piracą (nie kradną) software dlatego że to jest łatwo zrobić, nie dlatego
    że go potrzebują, czy chcą/nie chcą go chronić. To prosty fakt i nie ma co się
    nad tym rozstrząsać. Podobnie jest z jeźdzeniem "na gapę".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl