PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie :-((((

  • 1. Data: 2002-01-11 13:47:32
    Temat: Umowa zlecenie :-((((
    Od: <k...@a...waw.pl>

    Czy pracodawca może domagać się zwrotu pieniędzy które wypłacił mi ponieważ od
    kilku miesięcy źle przeliczał mi pensję? Pracuję na umowe zlecenie. Zwracałam
    pracodawcy uwagę, że stawka jest wyższa ale on wtedy stwierdził, że taki jest
    przelicznik. Teraz mu wyszło, że jest inny. Czy on ma prawo mnie obciążać tymi
    kosztami?
    Ania

  • 2. Data: 2002-01-14 11:59:14
    Temat: Re: Umowa zlecenie :-((((
    Od: <o...@l...com>

> [...]
    > przelicznik. Teraz mu wyszło, że jest inny. Czy on ma prawo mnie obciążać

    Jesli wyplacil ci za duzo, i to w dodatku nie przez pomylke (bo mu sie np. reka
    omsknela na kalkulatorze), tylko swiadomie - rozumiem, ze na takie same kwoty
    opiewaly umowy - to niestety ;) nic Ci nie moze zrobic