PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak lepiej wysłać swoją aplikację ?

  • 1. Data: 2002-01-11 14:20:47
    Temat: Jak lepiej wysłać swoją aplikację ?
    Od: "Robert" <n...@k...net.pl>

    Jest ogłoszenie w gazecie o wakującym stanowisku. Podane są dwie możliwości
    przresłania swoich aplikacji: pocztą tradycyjną lub internetową (e-mailem).

    Którą możliwość wybrać aby się lepiej zaprezentować.

    (Nie biorąc pod uwagę kosztu 1,10zł na znaczek i stracony czas przy wysłaniu
    listu pocztą).

    Robert

  • 2. Data: 2002-01-11 15:27:39
    Temat: Re: Jak lepiej wysłać swoją aplikację ?
    Od: krislob <k...@w...pl>

    On Fri, 11 Jan 2002 15:20:47 +0100, "Robert" <n...@k...net.pl> wrote:

    >Jest og?oszenie w gazecie o wakuj?cym stanowisku. Podane s? dwie mo?liwo?ci
    >przres?ania swoich aplikacji: poczt? tradycyjn? lub internetow? (e-mailem).
    >
    >Któr? mo?liwo?ae wybraae aby si? lepiej zaprezentowaae.
    >
    >(Nie bior?c pod uwag? kosztu 1,10z? na znaczek i stracony czas przy wys?aniu
    >listu poczt?).
    >
    >Robert
    Nie musze ci chyba mowic ze jesli praca ma jakis zwiazek z
    komputerami, marketingiem i innymi nowoczesnymi sprawami :) to lepiej
    bedzie zaprezentowac sie przez net, naturalnie najprofesjonalniej jak
    umiesz. Musisz rowniez pomyslec czy na to stanowisko moze byc wielu
    chetnych, bo jesli tak to wydaje mi sie ze najpierw beda przegladac
    korespondencje papierowa...

    krzych

  • 3. Data: 2002-01-11 18:07:34
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > Jest ogłoszenie w gazecie o wakującym stanowisku. Podane są dwie
    możliwości
    > przresłania swoich aplikacji: pocztą tradycyjną lub internetową
    (e-mailem).

    A co za problem wysłać podanie dwoma źródłami ;-))
    Co niektórzy pracodawcy nawet mają takie wymagania, że jeśli wysyłasz
    cokolwiek mailem, to później musi dojść do nich także korespondencja
    papierowa.

    Natomiast, jesli chcesz wybrać tylko jedną metodę, to polecam mail... z
    doświadczenia
    wynika, że odpowiadają szybciej niż w przypadku podań papierowych ;-)

    Pzdr
    Marcin