PracaGrupypl.praca.dyskusjeKończy mi się umowa :( › Re: Kończy mi się umowa :(
    From: "Wielki Kot" <w...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kończy mi się umowa :(
    Date: Wed, 1 Jun 2005 02:23:38 +0200

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:sbcp911loudr13s3gju79ib54t35g0udgh@4ax.com...
    > Mozesz rozpoczac negocjacje dotyczace podpisania nowej umowy z obecnym
    > pracodawca, nie zapomnij poprosic o podwyzke, argumentujac to
    > osiagnieciami na obecnym stanowisku pracy i zyskami jakie dzieki tobie
    > osiagnela firma. W miedzyczasie proponuje szukac jakiejs innej pracy -
    > a noz widelec i znajdziesz cos lepszego (niniejszym, niejako przy
    > okazji, prosze o kopa w dupe na rozped, cobym sie wreszcie sam ruszyl
    > ;-)).
    > Moze sprobuj gdzies za granica jesli czujesz sie niedoceniana w kraju?
    > Jakie jezyki obce znasz? Moze grupowicze cos doradza... .
> [...]

    A Kolega (koleżanka) to pewnie jeszcze studiuje ???

    Negocjacje z pracodawcą??? Gdzie ty żyjesz, te czasy sie juz skończyły.
    Jak jesteś super hiper dobry to żadne negocjacje nie są potrzebne i żadne
    nieprzedłużenie umowy nie grozi, a jeżeli "tylko" uzdolniony, albo co gorsza
    nieuzdolniony to... o negocjacjach mowy nie ma...

    Przejrzyj na oczy :)))))))

    Tutaj umowę chcą rozwiązać, a ty proponujesz iść... po podwyżkę :) :) :)

    Proponuję mniej piwa i więcej rozsądku. ;) ;)

    pzdr