PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejny dowod na to, ze "nie ma bezrobocia, sa tylko bezrobotni" › Re: Kolejny dowod na to, ze "nie ma bezrobocia, sa tylko bezrobotni"
    From: "Greg" <o...@o...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejny dowod na to, ze "nie ma bezrobocia, sa tylko bezrobotni"
    Date: Sun, 13 Jun 2004 18:26:27 +0200
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    Jarek w news:D2_yc.70898$vP.16191@news.chello.at napisał(a):

    > Zdecydowalem sie na nie. I moze nawet nie dlatego, ze uwazam,
    > iz to za malo na poczatek (chociaz tak uwazam, sa pewne granice),
    > ale dlatego, ze skojarzylo mi sie to bardzo zle. Te wlasnie
    podszczypywania:

    W tym przypadku sie nie dziwie - tez bym odmowil :-)

    > Niestety nie wyszlo, ale staram sie nadal. Bylem na jednej rozowie,
    > moj promotor skontaktowal mnie z pracownikiem firmy z branzy,
    > na razie czekam. I przegladam ogloszenia. Wysylam paiery.

    Trzymam kciuki :-)
    Ja po skonczeniu szkoly sredniej poszedlem do policealki i zaczalem "szukac
    pracy". "Szukalem" tak dwa lata. W tym czasie wyslalem... moze dwa komplety
    dokumentow i wykonalem jeden telefon. Nie mowilem, ze pracy nie ma, bo tak
    naprawde jej nie szukalem. Bardziej zapoznawalem sie z pewnymi zasadami -
    jak pisac CV, jak szukac pracy, jakie sa mozliwosci itp. Ojciec naciskal
    abym poszedl chociazby do McDonalda czy na budowe, ale uznalem, ze to nie
    dla mnie. Sytuacja finansowa mnie do tego nie zmuszala, wiekowo rowniez nie
    bylo jeszcze tak tragicznie (wiedzialem, ze wielu na rynek pracy wchodzi
    znacznie pozniej). Niecale dwa lata temu cos zalozylem i powoli
    realizowalem plan. W tym miesiacu sytuacja sie wyjasni i bede wiedzial czy
    udalo mi sie to w pelni zrealizowac, czy tylko polowicznie. Jesli tak...
    nie bede zarabial wiele, ale nie mam duzych wymagan. Jesli nie to bede
    musial szukac nadal. I wiem, ze cos znajde jesli naprawde bede tego chcial.
    A kiedys i tak bede mial domek z basenem ;-)

    --
    pozdrawiam
    Greg

    P.S. W moim zamierzeniu ten watek nie jest wylacznie krytyka postawy
    pewnych ludzi. To takze proba podzielenia sie doswiadczeniami w tym jak
    prace znalezc.