PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    From: "Nixe" <n...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Date: Wed, 20 Sep 2006 20:04:40 +0200

    W wiadomości <news:ees5l5.40c.1@slaszysz.poczta.onet.pl>
    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> pisze:

    > No to jakiego typu to lokal?

    Restauracja z kuchnią polską. Tak to można z grubsza określić.
    Żadne tam frykasy i owoce morza, ale po prostu naprawdę smaczne, domowe
    jedzonko.
    Przemiła obsługa i rodzinna atmosfera.
    Komukolwiek polecam ten lokal, to wychwala mnie potem pod niebiosa ;-)
    Zresztą w weekendy generalnie trudno się jest tam dopchać bez rezerwacji.

    > Może jakieś przykładowe ceny? :)

    Porcja pierogów nadziewanych 9 szt. ok. 10 zł (zależy z czym)
    Potrawy mączne (jakieś pierogi leniwe, naleśniki itp) też coś koło tego.
    Makarony z dodatkami ok. 15 zł.
    Obiady mięsne od 10 do 20 zł (zależy jakie mięso)
    Zupy bodaj 5 zł
    Napoje 3-5 zł
    Reszty menu niestety nie znam na pamięć ;-) Tym bardziej, że często serwują
    dania dnia czy sezonu, zmienne w ciągu tygodnia czy nawet miesiąca.
    Surówki nie wiem, bo są wliczone w obiad.
    Niestety nie ma deserów. Ale i tak nigdy nie dajemy rady dojeść do końca ;-)
    Fajne jest to, że można brać 1/2 lub nawet 1/3 porcji (cała porcja jest tak
    gigantyczna, że kotlet schabowy starcza na dorosłą osobę i dwoje dzieci ;-),
    a jeszcze fajniejsze, że jak przychodzi się często, to dostaje się 10%
    zniżki za "stałoklienctwo". I to, czego się nie zje, można wziąć do domu,
    ale to akurat jest raczej standardem. Nie wiem, czy podobne ceny mają w
    Gdańsku.
    Chciałam tylko nadmienić, że to nie chodzi o wykazanie, ze jakaś tam knajpa
    jest wyjątkowo tania, ale o to, że skoro właścicielom tej restauracji opłaca
    się sprzedawać obiady w tej cenie, to znaczy, ze identyczny obiad można
    zrobić w domu dużo,dużo taniej.

    --
    Nixe
    [BTW - jakby kogoś interesowało, to w Gdyni polecam też świetną - choć