PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejne trudne pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Kolejne trudne pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2003-03-22 19:16:14
    Temat: Re: Kolejne trudne pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: jerzu <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Feb 2003 11:43:24 +0100, "artex" <a...@b...gnet.pl>
    wrote:

    > Mnie sie pytali o 5 lat i odpowiedzialem ze chcialbym pracowac w
    >analogicznym dziale do jakiego chcialem sie dostac ale nie koniecznie w tej
    >firmie i mnie przyjeli

    Mnie się też zapytali o 5 lat. Odpowiedziałem, że zamierzam uruchomić
    własny biznes. Po 10 minutach dalszej rozmowy usłyszałem że właściwie
    to jestem tym człowiekiem, którego oni szukają, ale mają wrażenie że
    praca u nich mi się szybko znudzi i się zwolnię. Po czym standardowy
    tekst "zadzwonimy do wtorku". Mineło 6 wtorków i doopa blada ;-))

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa