PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejne trudne pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Kolejne trudne pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej
    From: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejne trudne pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: Tue, 25 Feb 2003 10:46:49 +0100

    Użytkownik "Grendel" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:u0hk5v82n7lr9pgl6toocgoqc4lfqq9tkp@4ax.com...
    > 1. 'za 10 lat będę rządziła tą firmą'
    > 2. 'chciałbym realizować się na stanowisku, które odpowiada moim
    > zainteresowaniom'
    > 3. 'za 10 lat będę się wygrzewał pod palmami i popijał drinki...'
    >
    > jak myślicie - którą osobę przyjmą ?
    > Ja obstawiam, że 1. Dlaczego ? zacznijmy od końca:
    [ciach]
    > 3. Odpowiedź pozornie bezczelna - kandydat od razu zakłada, że
    > zostanie przyjęty, odniesie sukces, awansuje... Wręcz sugeruje, że
    > zajdzie wyżej, niż osoba go przesłuchująca. Ale czy napewno ?
    >
    > Ta osoba tak naprawdę pokazuje że:
    > a. jest silnie nakierowana na sukces
    > b. jeśli tak, to jest samodzielna w działaniu, w sytuacji kiedy sprawy
    > będą toczyły się nie po jej myśli, będzie próbowała samodzielnie
    > pokierować działaniami w grupie
    > c. jesli planuje odnieść sukces, to znaczy, że jest gotowa ciężko na
    > niego zapracować

    jest tylko jedno male "ale"- widzialam zbyt wielu idiotow na stolkach
    kierowniczych a oni zrobia wszystko by pracownik nie byl dla nich
    konkurencja. Malo czyta sie tu wypowiedzi ludzi ktorzy sa w firmie do
    wszystkiego, pracuja po godzinach a na koniec zamiast awansu dostaja kopa?
    Zakladasz, ze osoba przyjmujaca delikwenta do pracy bedzie ludziem ;) na
    poziomie, a takich poki co w naszym pieknym kraju jak na lekarstwo (zerknij
    do wczorajszej "Rzeczpospolitej" do artykulu o sytuacji w eblaskich
    zakladach odziezowych "Hetman"- brrrrr)

    Asiek