PracaGrupypl.praca.dyskusjeKochani pracodawcy...pozdrawiam › Re: Kochani pracodawcy...pozdrawiam
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kochani pracodawcy...pozdrawiam
    Supersedes: <dhm1mv$dn2$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Sat, 01 Oct 2005 15:08:58 +0200

    Re to: Eric [Fri, 30 Sep 2005 21:20:19 +0200]:

    > Nie chcą , nie mogą, nie wiem przyjąć w rozliczeni sprzętu o wyższej
    > klasie mimo tego że obiecali to zrobić (nigdy nie było czasu na zmianę
    > papierów).
    > Rozumiem że w świetle prawa i papierów to JA przywłaszczyłem ICH sprzęt
    > i oni są biedni i poszkodowani i im należy sie odszkodowanie.

    Ja bym się mówiąc szczerze nie chrzaniła, tylo przyszła z tym
    laptokiem, jakby nie wzięli -- zażadała odmowy na piśmie, a
    potem powiedziałabym "to idź pan do sądu".

    Jakby nie patrzeć, to on będzie do tyłu o tą połowę którą dał
    Ci do ręki. Nawet, jeśli sąd jakimś dziwnym cudem uzna, że masz
    mu tego laptopa odkupić, to i tak raz, będziesz miał na to ciut
    więcej czasu, dwa, tego nowego to oni już nie zobaczą przecież.
    Ani tej połowy pieniędzy, bo przecież nie mają zadnego papierka
    na to, że Ci tą forsę dali, nie?

    Wypłaty wynagrodzenia Ci wstrzymać nie może. Świadectwa pracy
    też Ci nie wydać nie może. Mówisz "dziękuję" po skończonym
    okresie wypowiedzenia i tyle.

    Jak nie dostaniesz wypłaty -- sąd pracy.
    Jak nie dostaniesz świadectwa -- sąd pracy.

    I wsio na ten temat. Niech teraz on się martwi.

    Kira