PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlęska polskich reform › Re: Klęska polskich reform
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Klęska polskich reform
    Date: Tue, 6 Feb 2007 15:44:38 +0100

    W wiadomości news:e2qfs2hfro7orkeuun6rhsjjraomhvnauq@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > sie potnę z powodu tego odcięcia.
    > Wstrząsające. Nie tnij się Jotte, proszę. Z kim ja wówczas będę
    > dyskutował o związkach zawodowych i podobnym elemencie?
    No dobra, przemyślę to jeszcze.

    > A tak poważnie, to może to i jest dla niektórych śmieszne, ale tylko
    > na początku. Skutki takich wyjazdów mogą być opłakane - w kraju
    > pozostaną jedynie takie kwiatki jak Stokrotka (pracownicy) i AnyUser
    > (pracodawcy).
    I z kim ja wtedy jakiś nowy związek założę? ;))
    A tak na poważnie, to ja niektórym (ale podkreślam - niektórym) trochę
    zazdroszczę, że wyjechali/wyjeżdżają/wyjadą. Ja niestety nie mogę, a też bym
    to chyba zrobił, choć zapewne nie na zawsze.

    > Zauważ też, że emigranci udający się na NZ, do USA, czy Kanady muszą
    > przejść przez procedurę, która określi ich przydatność dla danego
    > kraju. Muszą być zdrowi, młodzi, wykształceni i posiadać przydatne
    > umiejętności poparte odpowiednimi dokumentami i doświadczeniem
    > zawodowym.
    I może jeszcze kolczyk w uchu z numerem hodowlanym?
    W 2001 miałem okazję otrzymać kontrakt w Finlandii. Ja się tam nie pchałem,
    dostałem po prostu propozycję pracy bo zobaczono moje osiągnięcia zawodowe,
    a potem metody, jakie w pracy stosuję. Rozmawialiśmy, pytaliśmy się
    wzajemnie o różne rzeczy. Ale jakoś nikt mnie nie pytał o zdrowie, wiek i
    czy jestem w stanie samodzielnie się umyć, ubrać i zrobić siku. ;)
    No ale jestem tu, i pewnie dobrze - język tam fikuśny, klimat zimny, jeszcze
    by mi mózg przemarzł i zrobiłbym sobie sygnaturkę "mieszkam w Finlandii".
    ;))

    > Jełopstwa nikt nie chce - zatem Stokrotka zostaje z nami.
    No trudno, przecież sie nie powieszę.

    --
    Jotte