PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlauzula o przetwarzaniu danych › Re: Klauzula o przetwarzaniu danych
    From: flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Klauzula o przetwarzaniu danych
    Date: Mon, 09 Dec 2002 22:44:51 +0100

    TS wrote:

    > Dlaczego odradzasz mu wysyłanie CV?
    > Porci wykazał inicjatywę, nie zraża się stawianymi wymogami (w praktyce
    > często język w ogóle nie będzie potrzebny), a Ty odradzasz mu staranie się o
    > tą pracę. Dlaczego?

    Bo choc wiem, ze pracodawcy to farbowane lisy, sam tak nie dzialam.
    Zreszta wyraznie napisalem, ze to moje zdanie - od tego jest grupa
    dyskusyjna. Nie podejrzewam, zebym byl az na tyle wiarygodny, zeby
    specjalnie sie tym przejmowac (w odroznieniu od pewnego Pana chwalacego
    sie tonami postow z prosbami o pomoc merytoryczna - ja zadnych nie
    dostaje) - ocena zalezy juz od zainteresowanego. Dodatkowo na moja
    niekorzysz przemawia fakt, ze jestem bezrobotny to jest wg niektorych
    widomym dowodem mojego lenistwa, braku checi lub (wlasnie) zlego
    podejscia do szukania pracy.

    Flyer