PracaGrupypl.praca.dyskusjeKierownik Biedronki › Re: Kierownik Biedronki
  • Data: 2010-02-26 20:42:02
    Temat: Re: Kierownik Biedronki
    Od: tumek <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 09:58:10 +0000 (UTC), raten napisał(a):

    > czesc, moj znajomy ma dzis rozmowe kwalifikacyjna w biedronce na kierownika.
    >w zwiazku z tym mam kilka pytan: jak ta rozmowa moze wygladac,
    jak kazda...
    > o co beda pytac,
    o doswiadczenie,pytajac beda dociekac czy bedzie twoj znajomy ewentualnym
    problemem , wysla go na min miesiac szkolenia
    > jakie zarobki ma podac
    gora zarobi 2500 , najpierw pojdzie na z-ce kierownika , moooooooze kiedys
    bedzie kierownikiem : czyli wszystkim , osoba od zamowien, kasjerem w razie
    potrzeby itp tid

    szczerze ? odradzam.... chyba ze desperados i szuka pracy ponad 5 miesięcy.