PracaGrupypl.praca.dyskusjeKiedy w Polsce będziemy mieli... › Re: Kiedy w Polsce będziemy mieli...
    From: Etanol <X...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kiedy w Polsce będziemy mieli...
    Date: Wed, 18 Apr 2007 19:38:36 +0200

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Mając znajomych w kilku krajach europejskich - moge powiedziec jedno -
    > wyjezdzanie tam, by zarabiac tylko najnizsza krajowa, to dobre dla
    > desperatow, co po kilku w pokoju chca mieszkac. Zeby normalnie zyc
    > trzeba zarabiac wiecej, wtedy widac roznice miedzy Polska, a tymi
    > krajami. Druga roznica jest taka, ze tam przecietna placa jest duzo
    > wyzsza od najnizszej krajowej i bliska sredniej, u nas jest duza
    > rozbieznosc miedzy srednia a przecietna placa, stad frustracja. Moim
    > zdaniem najnizsza powinna tak na prawde dotyczyc osob wchodzacych na
    > rynek - uczacych sie...

    To się w UK i Irlandii prędko skończy, nie dadzą sobie tak jak w
    warszawie, porostu napływowi zaniżają zarobki.

    Kiedyś (jakieś 10 lat temu) zarabiałem 2400 PLN, jak na tamte czasy
    była to przyzwoita suma, człowiek żył normalnie nie zastanawiał
    się czy starczy do pierwszego nie kombinował z LPG itp.
    I pojawili się studenciki z Olsztyna we 3 wynajęli mieszakanie
    w wawie i zatrudnili się w tej samej firmie co ja pracowałem
    za 1200 PLN, wynajęcie mieszania w wawie w tym czasie to koszt 1200
    I dobre czasy się skończyły, do dziś 2400 PLN nie mogę przeskoczyć.

    E.