PracaGrupypl.praca.dyskusjeKiedy w Polsce będziemy mieli... › Re: Kiedy w Polsce będziemy mieli...
  • Data: 2007-04-17 12:28:20
    Temat: Re: Kiedy w Polsce będziemy mieli...
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 17, 2:22 pm, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Hmm... Za dużo nas :) Czytałem, że za naszymi do Londynu pojechały nasze
    > towary i to w takiej ilości, że producenci przecieraja oczy ze
    > zdumienia ;)

    Tyskie ;-)
    Niemniej na rozwój kraju sie to przeklada slabo. Zanim kaczysci wzieli
    sie za niszczenie Polski, przez pare lat niszczyli Warszawe. W
    rankingu atrakcyjnosci dla inwestorów z 91 miast UE27 Warszawa spadla
    z 21. na 44. miejsce. Od bycia najbiedniejszym krajem UE uratowalo
    Polske tylko wejscie Rumunii. Niestety, Polska to nie Czechy. Pewnie
    niedlugo i Rumunia nas przescignie (rozwija sie w tempie 10% rocznie).