PracaGrupypl.praca.dyskusjeKazio (yes, yes, yes) Marcinkiewicz prezesem PKO › Re: Kazio (yes, yes, yes) Marcinkiewicz prezesem PKO
  • Data: 2006-12-22 12:43:56
    Temat: Re: Kazio (yes, yes, yes) Marcinkiewicz prezesem PKO
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-12-2006 o 13:39:57 glosnetu <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > automarketingowe wypociny bylego premiera, bylego posla i bylego
    > komisarza Warszawy, lecacego na dno i obecnie goraczkowo szukajacego
    > cieplej posadki mnie malo interesuja. Poszukaj lepiej, co sadza o nim
    > jego byli zwierzchnicy (np Chrzanowski, Suchocka, Buzek).

    Fakty, misiu, fakty, a nie bełkot. A ty im przeciwstawiasz bełkotliwe
    opinie, niczym nie podbudowane.

    tion=ogol

    > tak, tak. A u was bija Murzynow -> masz powazne klopoty z logika.
    >
    > A opinie Ziemkiewicza, podobnie jak Urbana, cenie sobie umiarkowanie.
    > Skadinad sa bardzo podobni - obaj umieja sie realizowac wylacznie w
    > krytykowaniu innych i sa lepszymi pisarzami i dziennikarzami niz
    > politykami.

    Fakty, misiu, fakty. A to ty przedstawiasz im swoje bełkotliwe opinie,
    niczym nie podbudowane.

    Sam sobie coś poczytaj.

    EOT.

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".