PracaGrupypl.praca.dyskusjeKawiarnia internetowa - czy to się opłaca? › Re: Kawiarnia internetowa - czy to się opłaca?
  • Data: 2002-10-23 10:38:48
    Temat: Re: Kawiarnia internetowa - czy to się opłaca?
    Od: "Marcin" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    nie wiem o ktorym miejscu myslisz ale ursynow polnocny to gdzies w okolicach
    metra ursynow\stoklosy a tam do kafejek blizej niz 4-5 km- w CH Land (metro
    sluzew) jest Cyberland - kilkadziesiat kompow, na pasazu ursynowkim kolo
    kosciola jest kafeja wiec nie taka to pustynia...(niestety)

    pozdrawiam

    Marcin