PracaGrupypl.praca.dyskusjeKapitał początkowy › Re: Kapitał początkowy
    From: "WOJSAL" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kapitał początkowy
    Date: Fri, 4 Apr 2003 17:37:27 +0200

    news:1690.000005f5.3e8d6d2d@newsgate.onet.pl...

    > podpowiedzą jak szukać

    W jakich kadrach? W mojej firmie nikt nie wie przeciez o
    firmach, w ktorych pracowalismy - bo i po co?

    począt.

    > Już nie traktuj tych ludzi z ZUS że to nieudatcznicy. To bardzo porzadne
    osoby,
    > przeważnie kobiety, skrypulatne, znające swoje obowiązki. Nic Ci nie
    zginie ,
    > przecież w ZUS też są ludzie myślący.

    Nic nie zginie? A sjad ta wiara w ZUS? ;)
    Sadzac po emerytuarach jakie ZUS wyplaca za 30 lat pracy,
    nie widze tu podtstwa do optymizmu. W koncu iles pieniedzy
    zarobionych przez te 30 lat nam wycieka - i nikt nie wie
    kto jest za to odpowiedzialny.

    > odpis notarialny.

    Ja mowie tylko jak byc powinno. I dziwie sie, nie znajduje powodow
    dlaczego nie zastosowano mojej idei.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)